سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


 
شیمس مقابل ماهال، سزارو ریکوشی برد

الیا و نایومی مقابل بیزلر و ناتالیا باختند

جف هاردی مقابل موس برد

انگل مقابل ناکامورا باخت

بنکس مقابل شوتزی برد


نتایج کامل:

اوسوز میان و میگند ما در سریس موفق میشیم تا رندی و ریدل رو ببریم. اونا بعدش رینز رو معرفی میکنند. رومن همراه هیمن میاد و هیمن میگه کسی بیشتر از رینز لایق داشتن تاج پادشاهی رینگ نیست. هیمن امثال وودز و لزنر و بیگ ایی رو لایق همچو عنوانی نمیدونه و به مصاف رومن در برابر بیگ ایی در سریس اشاره میکنه.

رینز میگه این تخت و تاج پادشاهی توی رینگ فکر چکی بود؟ او به اوسوز نگاه میکنه و بعدش میگه من برای ثابت کردن خودم نیازی به این چیزا ندارم. من سخت تلاش کردم و چون میتونم، پس به اینجا رسیدم.

وودز میاد و میگه این تخت و تاج نمیتونه تو رو ثابت بکنه بلکه باید کاری بکنی تا مردم دوست تداشته باشند. وودز از رینز میخواد باهاش چشم تو چشم بشه تا پادشاه واقعی رو نشونش بده.

رینز میگه اگر این امکانات معنایی برات نداره پس میشه خردشون کرد. او لیوان وودز رو خرد میکنه و وودز میگه لباس نمیتونه از ادم یک مرد بسازه. هیلها شروع به خرد کردن تخت و عصای پادشاهی میکنند. وودز ناراحت میشه اما کاری نمیکنه. رینز بعدش میر سراغ تاج و وودز دیگه بهشون حمله میکنه اما اوسوز کتکش میزنند. رینز جلوی وودز تاج رو هم له میکنه و همراه ادمهاش میره.


وودز در پشت صحنه میگه که من اخر شب میرم و حال رینز رو میگیرم. پادشاهی رومن در یک روز ساخته نشد اما در یک شب نابود میشه.


سزارو مقابل شیمس مقابل ماهال مقابل ریکوشی

شیمس میخواد روی سزارو نچر لیزر بزنه اما سزارو بهش اجازه نمیده. هلند میاد تا حواس بقیه رو پرت بکنه اما سزارو دورش میکنه. در برگشت، شیمس به سزارو بروگ کیک میزنه و کاورش میکنه

برنده شیمس


جف هاردی در پشت صحنه میخواد راجب سریس حرف بزنه و میگه تا حالا با مکینتایر کار تیمی نکردم. او وودز رو همچنان پادشاه رینگ میدونه و از بودن شیمس در تیم هم راضی هست. او میخواد راجب کوربین و موس هم حرف بزنه که اونا خودشون میان و مزه پرانی میکنند. پیرس میاد و میگه این موس زیادی میخنده. میخوام ببینم امشب مقابل هاردی هم میخنده. این بار جف هاردی میخنده.

هلند با شیمس هست و میگه تو الگوی من در این عرصه هستی و من به خاطرت به اینجا اومدم.


بیزلر و ناتالیا مقابل نایومی و الیا

این مسابقه با یک حمله ی بیزلر به نائومی و شمارش سریع دارو، به سرعت تمام شد

برنده ناتالی و بیزلر


داور پیش دویل میره . دویل با زین حرف میزنه. داور میگه از کارم خوشت اومد؟ دویل که نمیخواد نقشه لو بره میگه راجب چی حرف میزنی؟


جف هاردی میاد به رینگ و میگه من برای خودم رفیقی کنار رینگ خواهم داشت. مکینتایر وارد میشه

جف هاردی مقابل موس

کوربین اخر مسابقه اومد تا جف رو بزنه که مکینتایر هلش داد و باهاش درگیر شد. موس روی هاردی خواست اسلم بزنه اما هاردی با کریدل جوابش رو داد و پینس کرد

برنده هاردی

بعد از مسابقه، هاردی و درو هیلها رو زدند

انجل مقابل ناکامورا

(من تصویر رو ندیدم گمونم این انجلو گارزا باشه. اگر کسی دیده بگه)
 ناکا یک نی میزنه. هومبرتو که برای انجل کنار رینگ بود، میاددخالت بکنه اما باگز جلوس  رو میگیره. ناکا هم روی انجل کینشاسا مسیزنه و کاورش میکنه

برنده ناکامورا

بنکس و شوتزی در پشت صحنه به هم میرسند و شروع به توهین به هم میکنند. دویل وسطشون ایستاده و نمیزاره درگیر بشند. سی ام پانک نیوز.او میگه براتون مسابقه میزارم اما اخر مسابقه باید دست بدید

شوتزی مقابل بنکس
شوتزی سابمیشن میزنه. بنکس رها میشه. او به شوتزی کراس فیس و فوت میزنه. اخرش هم شابمیشن میزنه و شوتزی تسلیم میشه

برنده بنکس

بنکس بعد مسابقه با شوتزی دست داد اما بعدش بهش باکس تابر زد

 

رینز با ادمهاش در پشت صحنه هست و میگه زمانش رسیده؟ هیمن میگه شاید زمان بیشتری لازم هست. رینزمیگه میرم این موضوع رو حل کنم.

 

تونی استورم در پشت صحنه از اینکه شارلوت بهش جواب نداده گلایه میکنه. شارلوت میاد و میگه بعد سریس و شکست دادن بکی، میام و باهات مسابقه میدم.


وودز به رینگ میاد

وودز از اینکه رینز با کمک نوچه هاش او رو زده گلایه میکنه و میگه اگر مرده تنهایی بیاد. رینز همراه نوچه هاش میاد. بین راه بیگ ایی به رینز حمله میکنه. وودز هم به کمکش میاد. اوسوز میخوان به بیگ ایی حمله کنند اما حریفش نمیشند. بیگ ایی و وودز رینز رو میزنند و رینز پس میکشه.

تمام


نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت10:40---29 آبان 1400
سلام

همه چیز عالییی بود

لطف میکنید اگر از سایت من هم دیدن کنید

مرسی


edgeratedr
ساعت8:17---29 آبان 1400
کرت انگل؟!
پاسخ: نه اون نبود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 29 آبان 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر